Καβακάς: «Στόχος της ΑΕΛ να πρωταγωνιστεί»


Ο νέος προπονητής της ΑΕΛ, Τίμος Καβακάς, βρέθηκε σήμερα το απόγευμα στις γηπεδικές εγκαταστάσεις των Δέντρων, όπου βρίσκεται το προπονητικό κέντρο της ομάδας, ώστε να αναλάβει τα καθήκοντά του, ως ο νέος τεχνικός των «βυσσινί», στην πρώτη του προπόνηση με την νέα του ομάδα. Ο κύριος Καβακάς, μίλησε στους δημοσιογράφους για την νέα του ομάδα και το τι περιμένει από τους ποδοσφαιριστές.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Πρώτα θέλω να ευχηθώ καλή χρονιά, με υγεία και πολλές επιτυχίες, στην ομάδα αλλά και σε όλον τον κόσμο γενικά, να έχει υγεία, χαρά κι ευτυχία σε μια εποχή που υπάρχουν πολλά προβλήματα. Όσον αφορά την επιστροφή μου στην ομάδα, είμαι πολύ χαρούμενος, διότι επιστρέφω σε μια ομάδα, που κατά την γνώμη μου συγκαταλέγεται στις πέντε κορυφαίες ομάδες της Ελλάδας κι από την πλευρά μου θα κάνω ότι είναι δυνατόν, αυτήν η ομάδα να συνεχίσει να παρουσιάζει ένα καλό πρόσωπο, να παίζει καλό ποδόσφαιρο, να το ευχαριστηθεί ο κόσμος και στο τέλος Μαΐου να δούμε τι θα έχουμε κάνει».

Σχετικά με την ένταση που υπήρξε παλιότερα, στις σχέσεις του ίδιου με την ΠΑΕ ΑΕΛ:

«Για να βρίσκομαι αυτήν την στιγμή εδώ, πιστεύω πως τυχόν διαφορές που υπήρξαν στο παρελθόν, έχουνε διευθετηθεί και θεωρώ ότι θα έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία για τρία χρόνια».

Για την εικόνα που έχει για την ΑΕΛ, αλλά και τις δυνατότητές της στο φετινό πρωτάθλημα:

«Φέτος το πρωτάθλημα της Football League είναι ιδιαίτερα δύσκολο με πολλές και καλές ομάδες, ανταγωνιστικές, αλλά η ΑΕΛ σε όποια κατηγορία και να παίζει, πρέπει να πρωταγωνιστεί. Αυτό που πρέπει να κοιτάξουμε εμείς είναι να μην πούμε μεγάλα λόγια. Έχω γνώση της ομάδας, έχω ακριβή επίγνωση για το που έρχομαι και το ποιες είναι οι απαιτήσεις της συγκεκριμένης ομάδας. Αυτό που θα πρέπει να κοιτάξουμε είναι βήμα – βήμα, παιχνίδι με παιχνίδι να προσπαθούμε να κερδίζουμε και στο τέλος, τον Μάιο, ευελπιστούμε ότι η ομάδα θα αλλάξει κατηγορία και θα πετύχει τον στόχο της. Για αυτόν τον λόγο βρισκόμαστε εδώ αυτήν την στιγμή».

Σχετικά με το επερχόμενο παιχνίδι απέναντι στην Καλλονή, αλλά και το τι περιμένει από τους ποδοσφαιριστές του:

«Πριν λίγες μέρες ήμουν σε μια άλλη ομάδα, αυτήν την στιγμή βρίσκομαι σε μια άλλη ομάδα. Το ποδόσφαιρο αυτά έχει, είμαι επαγγελματίας και αυτήν την στιγμή δουλεύω για την ομάδα της Λάρισας. Θα παίξουμε ένα παιχνίδι, το οποίο θα έχει δυσκολίες, θα κοιτάξουμε να είμαστε καλά προετοιμασμένοι σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα που έχουμε μπροστά μας και μετά τον αγώνα να είμαστε όλοι χαρούμενοι».

Για το αν έχει κάνει σκέψεις όσον αφορά τις μεταγραφές:

«Έχουμε κάνει μια συζήτηση με τον πρόεδρο και τον τεχνικό διευθυντή και η ομάδα θα ενισχυθεί. Βέβαια, εγώ παίρνω πάντα υπόψη μου και την γνώμη του συναδέλφου μου που έχει δουλέψει σε αυτήν την ομάδα, για κάποιες εισηγήσεις που έχει κάνει. Βρισκόμαστε προς αυτήν την κατεύθυνση, πάντα εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Η ομάδα είναι καλή και έχει παρόν και μέλλον. Είναι λίγο νωρίς να μιλήσουμε σήμερα συγκεκριμένα για θέματα μεταγραφών. Να περάσει το παιχνίδι της Κυριακής και ίσως πούμε τότε κάποια πράματα».

Πηγή: athleticlarissa.gr

